Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θέμα της θρησκευτικής ελευθερίας και συγκεκριμένα με τις προεκτάσεις αυτής στην πρωτοβάθμια και μέση εκπαίδευση.
Το μάθημα των θρησκευτικών στο σχολείο έχει αμφισβητηθεί αρκετά τις τελευταίες δεκαετίες και έχει διχάσει ως προς το αν θα έπρεπε να υφίσταται ως μάθημα του κυρίου κορμού στα ελληνικά σχολεία. Ο λόγος επιλογής του εν λόγω θέματος επιχειρεί τον συγκερασμό των φαινομενικά αντιφατικών διατάξεων του Συντάγματος, εκείνων του άρθρου 13 παρ.1 Σ. από τη μία πλευρά και του 16 παρ.2 Σ. από την άλλη.
Η πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε από την Γκάτη Βασιλική στα πλαίσια του προπτυχιακού της στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, τμήματος Πολιτικής Επιστήμης.
Βάσω Γκάτη, Πολιτικός Επιστήμονας – Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια στην εκπαίδευση ενηλίκων